segunda-feira, 26 de abril de 2010

Award

 Deze award heb ik gekregen van Miss Baptista op 13 maart. Omdat ze ons blog zo beautiful vindt.
 Miss Baptist is een mooie blog en daar vind je mooie Arsa Baby Doopcollectie.


Bedankt, je maakt me erg blij!
Sorry ik heb niet de "award" eerder in mijn blog. Ik begreep het niet helemaal de regels van het spel. ;)


De spelregels: A. Maak een link in je blog naar degene van wie je de award hebt ontvangen.B. Vertel 7 facts over jezelf.C. Geef de award door aan 7 bloggers.


1. Ben een Steenbok, ik heb goed gevoel voor humor (denk ik) en gereserveerd.
2. Ben gepassioneerd door alles handwerkt. - Maar dat zie je op mijn blog!! :-P
3. Ik hou van het lezen van boeken, tijdschriften, kranten, enz.
4. Ik houd van bloemen en planten, maar nooit voor hen te zorgen. Mijn man die altijd doet dat.
5. Ik studeer Nederlands, maar het is een heel moeilijke taal, en ben ik soms te lui om naar school te gaan.
6. Het is heerlijk om uren door te brengen doe mijn handwerk. Ik voel me niet de tijd te verdrijven, maar aan het eind van al mijn tafel is altijd een puinhoop.
7. Moet ik een fiets kopen.


Ik passeer de "award" op naar:



1. Aline Andri ;
2. Quitutes da Mônica ;
3. Sandrinha Rocha ;
4. Amy Louise ;
5. Craft Passion ;
6. Holandesa's Memories ;
7. R. E DESIGN


En natuurlijk Miss Baptista ;)
 Allemaal gefeliciteerd met je award


*
Gamhei este award da Miss Baptista, no dia 13 de março, porque ela acha o meu blog lindo.
Miss Baptista é um lindo blog, onde vc pode encontrar roupas de batizado Arsa Baby.



Obrigada pelo award, fiquei muito feliz.


As regras são as seguintes: A. Coloque um link da pessoa que te deu o award no seu blog. B. Conte 7 fatos sobre vc. E passe o award para mais sete blogs que vc acha lindo.


1. Sou uma capricorniana, tenho bom senso de humor ( eu penso) e sou reservada.
2. Sou apaixonada por coisas feitas à mão.  - Mas isso vocês podem ver no meu blog!! :-P
3. Gosto de ler livros, revistas, jornais e etc.
4. Gosto muito de flores e plantas, mas nunca cuido delas, meu marido é quem sempre faz isso.
5. Estudo Holandês, mas é um idioma muito difícil e as vezes tenho preguiça de ir a escola.
6. Adoro passar horas fazendo o meu artesanato. Não vejo a hora passar, mas ao final a minha mesa esta a maior bagunça.
7. Preciso comprar minha bicicleta.


Os blogs que acho lindo e para quem passei o award são os que estão listados de um a sete,  acima, no texto em Holandês.
Espero que gostem.

2 comentários:

Miss Baptista disse...

Proficiat !
Ik sta versteld van je Nederlands.
Het is inderdaad geen gemakkelijke taal.
Maar wel een hele mooie !
Weet je wat wij hier zeggen als iemand
een pluim verdient ?
Dan zeggen we : Goe bezig !
En gij zijt, goe bezig !

Mooie reslyling van je blog
groetjes

Ateliete® disse...

Dank u voor uw bezoek aan mijn blog, en ik dank u voor de "award" en felicitaties.
Mijn Nederlands is niet erg goed, kunnen lezen en met de hulp van haar man en het woordenboek te schrijven. Maar ik kan niet praten, ik heb een accent dat niemand begrijpt wat ik zeg hahahaha! Maar ik weet dat ik zal leren. Blijven bestaan.
Een fantastische week voor jou.
Groetjes
Eliete

Postar um comentário