sábado, 12 de junho de 2010

Taarttopper Doopfeest - Topo de bolo para Batizado

Deze taarttoppers werd gemaakt voor de doop van een mooi jongetje.

Jammer, ik heb geen foto's van de topper op de taart.
De taarttoppers zijn niet eetbaar. Als u werkt met party decoratie is dit material ideaal voor u.
Ik ben een bijeenkomst aan het organiseren op maandag voor de voetbalwedstrijd Italie - Paraguay. Mijn man heeft familië en vrienden uitgenodigd er morgen alleen mannen komen. Ik weet het niet, maar ik heb het gevoel dat ik de ober van de avond ben.
Een fijne weekend toegewenst!
*
Topo de bolo feito para o batizado de um lindo menininho. Uma pena mas não tenho fotos do topo no bolo.
Estou preparando a reunião de segunda-feira, jogo da ItáliaxParaguay... Meu marido convidou a família e alguns amigos, só homens. Não sei o por que, mas sinto que serei a garçonete - rs
Excelente sábado para todas vocês.


1 comentários:

Isabela Kastrup disse...

Que coisinhas mais delicadas, uma graça. O teu trabalho sempre me encanta!
Beijos mil
Isa

Postar um comentário